Photo Diary from Flachau

február 03, 2016

Since I was little, we go skiing with my family every year, but sadly I missed it last year, so I was eager to go this time. We chosed Flachau in Austria, where we were once before, but it was such a long time ago, that the whole place and the slopes felt new to me. We had a surprisingly warm weather with +5 degrees every day, but happily with enough snow, so we could ski in sparkling sunlight. After the tiring days we rested at the Dampfkessel, that became our favorite spot after a few days and where the party started right after the sun went down. I missed already my favorite, incomparable austrian flavours, which I collected at the end of the post. Enjoy the photos, I enjoyed the trip a lot!

Már kicsi korom óta minden évben eljárunk síelni a családommal, de sajnos a tavalyi év kimaradt nekem, ezért idén már nagyon-nagyon vártam. Az ausztriai Flachau-ra esett a választásunk, ahol már egyszer korábban is jártunk, de olyan rég volt, hogy már nem emlékeztem, így szinte új élmény volt a hely és a pályák. Meglepően meleg időnk volt, minden nap +5 fok körül, de szerencsére elég hó volt még és így szikrázó napsütésben síelhettünk. A hosszú nap fáradalmait a néhány nap alatt törzshelyünké váló Dampfkesselben pihentük ki, ahol miután lement a nap, azonnal beindult a buli. Már hiányoztak a kedvenc, utánozhatatlan osztrák ízek, amiket a bejegyzés végén össze is gyűjtöttem nektek. Remélem tetszenek a képek, én imádtam az egészet!
Heisse Schockolade (Hot cocoa / Forró csoki), Kaiserschmarrn (Császármorzsa), Kasnockelr (Cheesy noodles with roastes onions / Sajtos nokedli pirított hagymával), Wiener Schnitzel (Bécsi szelet), Gulasch (Goulash / Gulyásleves)

You Might Also Like

3 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest