Cherry Blossom

április 25, 2016

I turned 23 this friday and on this occasion the whole last week became an amazing and loving birthdayweek. On Monday I went to the theather with my boyfriend. On Tuesday I was just resting at home and because the time didn't stop on my birth week either and the end of the semester is getting closer, I had to learn and work on my thesis a little bit too. On Wednesday I had a grill-party with my friends from the university and than later we went to a club. On Thursday my boyfriend throw a surprise party for me, he invited our friends and brought a lot of sushi. Good company and fine wines guarantee the fun time. The weekend belongs to the family. On Friday I got special dinner, champange with strawberries and Tequila Sunrise. On Saturday they made me an Oreo Cheesecake, that was really delicious and the recipe will be coming soon on the blog as well. For later I was invited to a Bachelorette party, that was pretty fun. On Sunday the only thing left was to relax after this busy and amazing week.
And now comes the outfit. This set is close to my heart, because the on trend co-ords are made by my grandma earlier already. I like to make the everydays special with such elegant pieces. With co-ordinates like this, you should follow the less is more rule. I only added a light pink shirt, brown shoes and pearls. You can see the liquid lipstick from the last beauty post in these photos better.

Múlt héten töltöttem be a 23-at és ennek örömére gondoltam megosztom veletek a szülihét részleteit! Hétfőn a barátommal elmentünk színházba, ami már régóta tervben volt. Kedden csak pihentem otthon és mivel a szülinapom miatt sem áll meg az idő és vészesen közeleg a félév vége, muszáj volt tanulnom és szakdolgozatomat írnom kicsit. Szerdán a csoporttársaimmal grill-partyt tartottunk, majd elmentünk bulizni. Csütörtökön a barátom meglepetésbulit szervezett, ahova meghívta a barátainkat és rendelt sok-sok sushit. Jó társaság és jó borok mellett adott volt a jó hangulat. A hétvége pedig a családé. Pénteken különleges vacsora, epres pezsgő és tequila sunrise várt otthon. Szombaton Oreo cheesecake-t készítettek nekem, ami nagyon finom volt és a receptje a blogra is felkerül majd. Este lánybúcsúra voltam hivatalos, ami igazán jól és viccesre sikerült. Vasárnap pedig már csak az volt vissza, hogy kipihenjem a hét fáradalmait. Még egyszer köszönöm mindenkinek, aki velem ünnepelt, csodás hét volt!
És akkor most jöjjön az outfit. A szett különleges a szívemnek, mert a most nagyon divatos, összetartozó mellényt és sortot még korábban varrta a nagymamám. Szeretem feldobni az egyszerű hétköznapokat a hasonlóan elegáns darabokkal. Az ilyen szetteknél ne essünk túlzásba, inkább kövessük a kevesebb több elvét. Hozzá csupán egy rószaszín inget, barna éktalpú cipőt és visszafogott gyöngyös ékszereket húztam. A sminkem szájhangúlyos, az előző beauty posztban bemutatott folyékony rúzst, itt még jobban láthatjátok a képeken. 

Co-ords / Szett - King Street Fashionista
Shirt / Ing - H&M
Bracelet / Karkötő - Tenerife Pearls

You Might Also Like

3 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest