Deep in the woods

szeptember 23, 2016

Szeretem azt, amikor egy ruha stílusát teljesen megváltoztatom a kiegészítőkkel. A most bemutatott szettben is pont ezt tettem. Adott egy középen, magasan felsliccelt, vékony-pántos, könnyed, nyári vászonruha, amihez alapvetően lapos szandált, elegáns szalmakalapot, esetleg selyemkendőt vagy magassarkút, kifinomult ékszereket, blézert és piros rúzst képzelnénk el. Azonban, ha öltözködésről van szó, én határozottan nem szeretem a megszokottat és a "könnyű utat" választani. Ezért inkább grunge stílust adtam a ruhának egy khaki, military dzsekivel, fehér sportcipővel, hátizsákkal és olyan kiegészítőkkel, mint choker, kagylós bokalánc, illetve apró fonatok a hajamban. A legegyszerűbben egy sportos utcai cipő vagy edzőcipő hozzáadásával tudsz változtatni egy ruha stílusán. Érdemes beszerezni egy egyszínű, vékony pántos ruhát, mert nagyon jól variálható, még ősszel is jól rétegezhető és szupertrendi darab lévén szinte bármelyik boltban kapható jelenleg is. Mielőtt megpróbáltam nem hittem volna, de a military dzseki szinte bármilyen stílusú szetthez megy, nem állítom, hogy nem formál át néhány szettet, de visz bele egy izgalmas csavart és idén ősszel nagyon divatos. Mióta megvettem szinte csak ezt hordom és nem mellesleg szuper leárazáson jutottam hozzá, úgyhogy duplán nyertes darab. 

I love it when a dress and its style is totally changed by the accessories. This is exactly what I did in this outfit. There is a light, white, summer dress with high slit in the middle and thin straps. At first we would imagine it with sandals, wide-brimmed strawhat, maybe silk scarf or high heels, elegant jewelry, blazer and red lipstick. When it's about dressing, I don't like to use the usual and the easy way. That's why I gave the dress a grunge style with khaki, military jacket, white sneakers, backpack and accessories like choker, shell anklet and braids. I recommend you these one-colored, thin-striped dresses, because they are super variable, easy to layer in the fall and because it's really trendy, you can find them in almost every store right now. I wouldn't have thought it before I tried, but the on-trend military jacket can be worn with almost any styles and brings a great twist in the look. Since I've bought it I wear it all the time and I've got it on sale, so it's a real treasure.
Dress / Ruha - King Street Fashionista
Jacket / Dzseki - C&A
Bag / Táska - Coccinelle
Sneakers / Cipő - Adidas
Watch / Óra - Betsey Johnson
Bracelet / Karkötő - Cruciani

You Might Also Like

0 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest