Balaton Sound '15

július 20, 2015


I haven't left out the Balaton Sound festival from my summer programms this year either, although I've been there for only one day, it was fun. I love that the festival's music palette covers my music style and the Balaton lake is a plus point too.
I belie myself a little and what I said in the last post, with this outfit. I wore a crop top with low-rise jeans, instead of high-waisted. Originally I was planning to wear my high waisted denim shorts, but because of the weather I changed my mind in the last minute and opted for a long jeans. I think that we can allow ourselves to show our belly on the beach and festivals. I added a hamsa bodychain, ankle boots and denim backpack to the set. I would like to lay emphasis on wearing close shoes, like sneakers or boots. Once I was unthoughtful enough to wore sandals for the concerts after the afternoon beach time and I think you can guess how much I regret it, after so many people were dancing on my feet. But I could only blame myself, a festival is just like that. Although I saw this weekend a lot of girls in sandals and open shoes, screaming and blaming everyone after someone step on their feet. The backpack I’m wearing I sew from one of my old jeans, it was very practical, because many things fit in, it's easy to wear and very trendy right now. I will soon show you how I did it, in an other post. Last, but not least I did my make up with different shades of blues and made one thick and a few thinner braids in my hair.
The other thing I cannot miss out to tell you, how monotonous the people dressed at the festival. As we were walking we kept passing by little group of girls, where the each one of the members dressed the same way. I know, that friends have a similar style and this shows the bonding, but it feels too much. If you really would like to show the belonging I suggest to wear similar pieces in different colors and shapes or matching colors in different pieces. Besides that, every second girl on the festival wore floral wreaths, which I love too, because it's pretty and spice up every look, but when everyone wears it, I won't do it on principle. Instead of that, I recommend bandanas or head scarves, head jewelries or braids. The point is to try to be unique and true to your style, most importantly enjoy your time at the festival!
Idén sem hagytam ki a Balaton Soundot a nyári programjaim közül, bár most csak egy napot voltam, de az is nagyon jó volt. A fesztivál zenei palettája tökéletesen lefedi az én zenei stílusomat, ezért szeretem annyira ezt az eseményt, meg persze a Balaton is plusz pont.
Az outfitemmel kicsit meghazudtolom az előző bejegyzésben elmondottakat, ugyanis a csipke crop topomhoz, ami szerelem volt első látásra, egy csípőnadrágot húztam. Eredetileg egy ugyanilyen sötétkék színű farmerrövidnadrágot akartam húzni, ami a magas derekával tökéletes párosa a rövid felsőnek, de késő este fáztam volna rövidben, ezért az utolsó pillanatban a hosszú mellett döntöttem. Úgy gondolom, hogy strandon és fesztiválokon megengedhetjük magunknak, hogy megmutassuk a hasunkat. A szettet feldobtam egy hamsa testlánccal, lyukacsos bokacsizmával és egy farmer hátizsákkal. Szeretném kihangsúlyozni, hogy ha fesztiválra mentek mindenképp zárt cipőt húzzatok, sportcipőt vagy csizmát. Egyszer én is voltam olyan meggondolatlan, hogy szandálban maradtam a koncertekre a délutáni strandolás után és gondolom mondanom sem kell, hogy mennyire megbántam, miután mindenki a lábamon taposott; de hát nem okoltam másokat, mert egy fesztivál már csak ilyen. Sajnos most is megannyi lánnyal találkoztam akik kiscipőkben és szandálokban visítottak és a másikat szidták, ha ráléptek a lábukra. A táskát, amit vittem én varrtam egy régi farmer nadrágomból és milyen jól tettem, nem csak, hogy praktikus, mert minden belefér, de könnyű viselet és nagyon trendi. A táska készítéséről majd nemsokára írok egy külön bejegyzést. Végezetül több árnyalatú kék sminket és a hajamba pedig egy nagy és több kis fonatot készítettem.
A másik dolog, amit divatbloggerként nem tudok nem megjegyezni a fesztivállal kapcsolatban, hogy az emberek mennyire egyhangúan öltözködtek. Ahogy sétálgattunk folyamatosan jöttek velünk szembe kisebb lánycsapatok, ahol a tagok egytől-egyig pontosan ugyanúgy néztek ki. Oké, hogy a barátnőknek hasonló a stílusuk és hogy ez az összetartozást jelképezi, de azért ezt én soknak érzem. Ha mindenképpen szeretnétek összeöltözni, azt javaslom, hogy ha hasonló darabokat húztok, akkor az színekben és formákban térjen el vagy hogy hasonló, egymáshoz passzoló színeket, de eltérő darabokat viseljetek. Ezenkívül minden második lányon kisebb vagy nagyobb virágkoszorú volt, amit én is szeretek, mert csinos és feldobja az egyszerű szetteket is, de ha már mindenki azt viseli, én biztos nem venném fel. Helyette inkább ajánlanám a színes fejkendőket, amik most szintén trendik, de kapható sok egyedi, nem virágos fejdísz vagy készíthettek különleges fonatokat is, ha ügyesek vagytok. A lényeg, hogy próbáljatok meg egyediek és a saját stílusotokhoz hűek maradni, valamint a legfontosabb, hogy érezzétek jól magatokat!


My look / Az én ruháim:
Top / Felső - Hollister
Jeans / Farmer - Cross
Bag / Táska - DIY

Andi's look / Andi ruhája:
Tops / Felsők - Intimissimi
Watch / Óra - Michael Kors
Flash tattoo / Arany tetoválás - Primark

You Might Also Like

11 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest