Spring Shopping

május 19, 2014

Last weekend I went shopping with my little shopping list: white jeans, basic t-shirt, kimono, small black handbag and a black clutch. I only bought two items from the list (t-shirt and bag), but anyways I'm very happy with my purchases. I'm gonna show you in this post what I've bought, only the bag will be in another one. Since the shopping I've found some pretty kimonos online here, here and here, but haven't decided which one. How do you like them? 

Mivel múlt hétvégén voltak a Joy-napok, ennek örömére elinuldtam egy kis listával vásárolni: fehér farmer, basic póló, kimono, kis fekete táska és fekete clutch. Igaz a listámról csak két dolgot sikerült beszereznem (póló és táska), de nagyon is elégedett vagyok az eredménnyel. Lejjebb láthatjátok miket vettem, a táskát majd egy következő bejegyzésben mutatom meg. Azóta már találtam kimonot online itt, itt és itt is. Nektek hogy tetszenek?

Bikini separates from Desigual - I like printed bikinis, but instead of wearing prints from head to toe, I like to match a printed item with a one-colored piece, it's more unique this way.

Külön bikini felső és 2 bikini alsó a Desigualból - szeretem a nagyon mintás fürdőruhákat, de ahelyett, hogy tetőtől talpig mintába bújnék, a mintás darabot egy egyszínűvel párosítom, így sokkal különlegesebb és egyedibb hatása is van.

Stradivarius skort & Heavy Tools t-shirt - They look really casual chic together, love black and white with a little pop of gold. The skort could be a really great basic piece of your summer wardrobe, because it's pretty like a black miniskirt, but you don't have those fears you have in a mini, because it's actually a short.

Stradivarius skort & Heavy Tools póló - Együtt egy casual chic összeállítást kaptam, szeretem a fekete-fehéret egy kis arannyal kombnálni. A skort egy nagyon jó alapdarabja lehet a nyári ruhatárunknak, mert csinos, mint egy fekete miniszoknya, de mégsincs benned az a félsz, ami egy miniszoknyánál van, hiszen ez egy rövidnadrág.

Lace-back coral shirt from Intimissimi and floral headbands from Claire's - I'm really a lace addict, but I think you've already figured it out, I instantly fall in love with the shirt because of the lace back and the color. The floral headbands will bring a little bohemian vibe in every summer outfit.

Csipkehátú korall felső az Intimissimiből és virágos hajpántok a Claire's-ből - Igazi csipkemániás vagyok, bár erre szerintem már rájöttetek, a felsőbe rögtön beleszerettem az anyaga és a színe miatt. A virágos hajpántok majd bármelyik nyári összeállításba csempésznek egy kis bohém hangulatot.

You Might Also Like

6 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest