Let's restart summer

szeptember 12, 2018


Már szeptember második hetében járunk, de én még csak most kapok észbe, hogy vége lett a nyárnak. Olyan sok dolgot sűrítettem bele ebbe a néhány hónapba, hogy annak ellenére, hogy hamar eltelt, olyan mintha nagyon sok idő után kéne visszaülnöm az iskolapadba. Ez miatt eléggé akadoztak a bejegyzések is nyáron. Esküvői tanúi teendőimnek tettem eleget: nővérem esküvőjének a szervezésében segítettem és megszerveztem a lánybúcsúját; sok mini nyaralás és sok buli tette színessé, valamint a szakdolgozat kísérletem is már a felénél jár. Tehát úgy érzem, hogy nem volt még elég a nyári szünetből, (pedig már így is önkényesen meghosszabbítottam 1,5 héttel), de nem lehetne szimplán elölről kezdeni? 
Szerencsére az esős, hűvösebb napok után újra visszatért a jó idő. Talán valaki megtalálta a visszajátszás gombot? Valószínűbb, hogy csak a vénasszonyok nyara köszöntött be, amit én személy szerint nagyon szeretek. Ehhez az időszakhoz megtaláltam a tökéletes outfitet is. A többféle csíkozású, őszies színekben pompázó aszimmetrikus szoknya nagy kedvencem lesz, mert se nem túl vékony, se nem túl vastag az anyaga, igazán kényelmes és sok mindenhez passzol. Mint például ehhez a két színű bodyhoz, amelyet a mély kivágása miatt nehezebb úgy kombinálni, hogy a megfelelő hatást érjük el vele, de ilyen visszafogott szoknyákkal és farmerrel tökéletes. A szettet egy kordbársony övvel tettem teljessé, ami most ősszel igazán divatos.

It is already the second week of September, but I just realised, that summer is over. I filled these few months with so many things, that even though it passed quickly, it feels like I have to get back to school after so much time. That is the reason, that I only created a few post the last weeks. I fulfilled my maid of honor duties: helped organising my sisters wedding and bachelorette weekend; had many mini-holidays and parties and also already started working on my thesis. So I feel like I haven't got enough of the summer vacation (even-though I already extended it with more than a week), but can't we just restart the whole summer?
Luckily after the chillier, rainy days, the good weather came back. Did someone found the reset button? More likely, it's just the usual indian summer, that I love so much. I found the perfect outfit for this weather. The multiple striped, autumn-coloured asymmetrical skirt will be one of my favorites, because the material is so good and comfortable and it's easy to match. I wore it with a bodysuit, that is on the other hand, quite hard to combine. Wear the two-toned, deep neck with low-key skirts, like this one or classic skinny jeans to party. I finished the look with a corduroy belt, that is really fashionable this fall. 






















Szoknya / Skirt - SheIn (itt / here)
Top - Bershka
Táska / Bag - CCC
Öv / Belt - vintage

You Might Also Like

0 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest