Clueless

július 25, 2019


A divatvilág (és vele együtt én is) még mindig teljes mértékben 90-es évek lázban ég, aminek az egyik meghatározó kultfilmje a Spinédzserek. Csajok, ha még nem láttátok, sürgősen pótoljátok,  mert kihagyhatatlan. A filmben viselt outfitek mind fantasztikus inspirációként szolgálhatnak. A sárga skort, amit viselek (sajnos már nem kapható), egy olyan szerelem első látásra darab volt és egyértelműen a Spinédzserekből Cher ikonikus sárga szettjére emlékeztet. Semmiképpen sem akartam lemásolni a szettet, de érződik a hatása. A skorthoz egy fehér magasnyakú bodyt viseltem és fehér vászoncipőt. Ha jó bodyt kerestek, a Tally Weijlben nézzetek körül én többet is vettem ott mostanában. A szetthez egy fekete blézert is húztam, ami csinosabbá teszi. Az ilyen baguette fazonú táskák is újra a divatba jöttek.

The fashion world (and obviously me included) are still all over the 90s trends. One of the iconic teen movies of the decade was Clueless. Girls, if you haven't seen it yet, go watch it quickly, because it's a must-have. The looks in the movie are amazing inspiration source. The skort I'm currently wearing is a love-at-first-sight kind of piece and reminded me instantly to Cher's famous yellow set (in the movie). I was not intended to copy the look at all, but you can feel its inspirational effect. I wore a white high-neck bodysuit with the skort and white keds. I added a black blazer to make it a little more elegant. These kind of baguette bags are also back in trend. 



























Képtalálat a következőre: „cher horowitz gif”

alicia silverstone GIF

Blézer / Blazer - SheIn (itt/here)
Kedzevményes kód / Discount code Q3kings15
Skort - Bershka
Top - Tally Weijl

You Might Also Like

0 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest