All Day, All night

július 28, 2014

Top: Bershka, Pants: New Yorker, Bra: Intimissimi, Flats and Hairgrip: Primark

This is the first outfit from my Croatian holiday. An all black look, that is suitable from day to night, of course only in the summer or on holiday. Light harem pants with a see-through top, I put my hair into a bun and fixed it with a light pink, heart printed hairgrip and the only jewelry is a bow shaped little earring. I love the contrast of the sexy and sporty outfit and the cute, girly accessories. 

Itt is van az első outfit a horvátországi nyaralásomról. Egy teljesen fekete összeállítás, ami működik nappal is és éjjel is. Egy vékony, mélyülepű nadrágot és egy átlátszó topot választottam, hozzá a hajamat kontyba fogtam és egy rózsaszín, szivecske mintás csattal rögzítettem. Az egyetlen ékszer, amit viseltem egy masnis fülbevaló volt. Szeretem az ellentétek összhangját, a szexi és sportos ruha kislányos kiegészítőkkel az új kedvencem.



You Might Also Like

9 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest