Always classy and a little bit sassy

október 21, 2018


Ebben a félévben nagyon elcsúsztam az outfit bejegyzésekkel, ugyanis ezt a szettet már tavasszal meg akartam veletek osztani, azonban sosem volt megfelelő az idő vagy a helyszín a fotózásra, de végre sikerül bemutatnom nektek. A pink mániámat már biztosan nem kell nektek magyaráznom és mivel eléggé későn sikerült posztolnom, ezért szerintem már sok másik divatbloggernél láthattátok, hogy idén mennyire divatosak az élénk színű nadrágkosztümök. Amelyeket egyáltalán nem is olyan könnyű beszerezni, nekem két különböző boltból sikerült összeválogatni a szettet. 
Vicces, hogy amikor először viseltem  a kosztümöt, Budapesten a buszon a 60-70 éves néni velem szemben szintén pink nadrágkosztümöt viselt. Mintha csak  jövőbeli önmagamat láttam volna. 
A kosztümöt egy monokróm elegáns outfitben mutatom be. A szetthez egy halvány rózsaszín csipkés, fodros nyakú topot és pink magassarkút viseltem. A magassarkú a legújabb trendeknek megfelelően kígyóbőr, amivel az amúgy sem hétköznapi szettbe egy kis plusz különlegességet vittem. Még egy halvány western stílust is csempésztem az összeállításba az övemmel.

This semester I got so delayed with the outfit posts, because I wanted to show you this look since spring, however the weather, time or location was never good for this shooting, but it's finally here. I am sure you all know my pink obession by now and because I am late, I think you saw from other fashion bloggers, that the pink pantsuits are a huge trend right now. Eventough they are super trendy, they are really hard to find in the stores, I bought the blazer and the pants in different stores. 
It's funny, that the first time I wore the suit, an old lady sitting in front of me on the bus, was also wearing a pink pantsuit. It was like seeing my future, old self. 
The look is an elegant monochrome outfit. I wore the suit with a ruffle-neck, light pink lace top and pink high heels. The heels are due to the latest trends, snakeskin and with this I added some more extra into this not so ordinary outfit. I even added a slight western touch with my belt. 


















Blézer / Blazer - Stradivarius
Nadrág / Pants - Reserved
Csipke top / Lace top - Reserved
Táska / Bag - CCC
Fülbevaló / Earrings - Swarovski
Cipő / Shoes - Humanic
Rúzs / Lipstick - NYX Matte Lipstick Shocking Pink

You Might Also Like

0 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest