A pop of future

március 17, 2015

I'm happy to introduce you a new hungarian brand, Antré. A few weeks ago they contacted me and made me curious, so I met with them in person on woman's day at their Pop Up Store. The dresses got me so much, that I couldn't left the store with empty hands. From many sets, I chose this outfit. I love it's colors and print, it's cool and chic at the same time. They only work with natural fabrics, so the texture is really soft. The futuristic vibe is not only on this look characteristic, but to every other item of the brand, just as well as sophistication, comfort and interesting tailoring.
Because of the futuristic vibe of the outfit I chose this iconic place of Pécs to shoot; I think it harmonises perfect with the dress. I added a yellow jacket to the set, but I couldn't decide the shoes. It looks good with sneakers and heels as well, I'll let the occasion choose which fit better. Although this look is not the best yet because of the weather, but I really wanted to show you and I am pretty sure that I'm gonna wear it when it gets warmer.

Nagy örömmel mutatok be nektek most egy új hazai márkát, az Antrét. Néhány hete kerestek meg emailben és már az alapján, amit küldtek felkeltették az érdeklődésemet, így nőnapon személyesen is találkoztam velük a Pop Up Store-jukban. Nagyon kedvesek voltak és annyira megtetszettek a ruháik, hogy nem térhettem haza üres kézzel. Több szett közül erre a színes topra és szoknyára esett a választásom. Tetszik a vidám színe; a minta és a fazon egyszerre laza és nőies. Az anyaga nagyon puha, fontos szempont volt számomra, hogy csak természetes anyagokkal dolgoznak. Akár csak erre a szettre, a márka összes darabjára jellemző a futurisztikus hatás, a letisztultság, kényelem és a különleges szabásvonalak. 
A szett futurisztikus hatása miatt választottam ezt az ikonikus pécsi helyszínt, mely tökéletes összhangban van a ruhával. Egy sárga, sportos dzsekit választottam hozzá, viszont a cipőnél nem tudtam dönteni. A sportcipő és a magassarkú egyaránt passzolnak a szetthez, majd az alkalom eldönti éppen melyik legyen. Igaz, most még lehet nem a legopcionálisabb az időjárás miatt, de mindenképpen meg szerettem volna mutatni nektek és már most tudom, hogy ha jobb lesz az idő, sokat fogom hordani.
Top & Skirt: Antré
Jacket: S. Oliver
Sneakers: H&M
Heels: 5th Avenue
Necklace: Thomas Sabo

You Might Also Like

22 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest