Color your life

december 01, 2013

( Photographed by Eszter Makai)

Happy 1th of December! :) I told you earlier about my friend, who is learning photography. Last week I helped her in her homework and I wanted to show you, because I really like it and hope you like it as well. I'm the pink one on the picture (of course :D ), also the shoes and the color styling is mine. The photo is so vivacious and joyful. I added some inspirational quotes, that came into my mind when I saw the picture. If you would like to see more pictures by her, take a look at her page. Enjoy the first Sunday of Advent! Xoxo

Boldog december elsejét! :) Már meséltem nektek korábban egyik barátnőmről, aki fényképészetet tanul. Múlt héten segítettem neki az egyik házijában és mindenképpen meg akartam nektek mutatni, mert nekem nagyon tetszik a kép és remélem nektek is. A képen én vagyok pinkben (természetesen :D ), valamint a cipők az enyémek és a színösszeállítás is az én ötletem volt. A kép igazán vidám és élettel teli. Láthattok még néhány inspiráló idézetet is, amik a képről jutottak eszembe. Ha kíváncsiak vagytok még több képre, amit a barátnőm csinált, nézzétek meg az oldalát. Legyen szép napotok ádvent első vasárnapján! Puszi

"Color you life afresh, when it starts to fade..." / "Színezd újra az életet, ha megfakulna.."




(Sources of the Quotes: Tumblr and Pinterest)

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

12 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest