Leave your hat on

október 25, 2013

After the long warm weather, I'm always waiting for the time to wear scarves and hats again, without people thinking that I can't dress up according to the weather. My favorites are the beanies.

A hosszú meleg idő után, mindig már várom, hogy mikor húzhatok újra sálat és sapkát anélkül, hogy azt hinnék az emberek, hogy nem tudok az időjáráshoz illően öltözködni. A kedvenceim a kötött, hátul kicsit lelógó, úgy nevezett beanie fazonú sapkák.


My first set is with a grey beanie in the way I wear it the most. I matched it with denim jeans, printed t-shirt, varsity jacket and embellished sneakers. In this set, for accessories I chosed some gold chains, but usually I wear it with colorful and printed scarves.

Az első szettemben egy beaniet mutatok meg, úgy ahogy a legtöbbet hordom. Egy farmerral, mintás pólóval, bőrdzsekivel vagy jelen esetben sportosabb dzsekivel és díszített sportcipővel párosítottam. Ebben az összeállításban kiegészítőknek arany láncokat választottam, de sokszor inkább színes és mintás sálakat húzok hozzá.

In the next set you can see a black beanie, which I dressed up a bit. I matched it with black leather skirt, grey, printed sweater and studded high heeled ankle boots. For accessories I chosed an embellished clutch, a statement necklace, a big pink stoned ring and stoned earrings and I also added a pink lipstick.

A második szettemben egy fekete beaniet láthattok, az előzőhöz képest csinosabb, dögösebb verzióban. Fekete bőrszoknyát, szürke, mintás pulcsit és szegecses magassarkú bokacsizmát adtam hozzá. Kiegészítőknek kövekkel díszített clutchot, nagy nyakláncot, nagy köves, pink gyűrűt és köves fülbevalót választottam, valamint hozzáadtam még egy kis pink rúzst is. 

In my third set I chosed a neon yellow beanie and styled it with black and grey. I added geometrical printed leggings, a grey sweater with yellow print in front, a cozy, fur coat and velour ankle boots with knitted upper part. I also added some neon yellow accessories. 

A harmadik összeállításra egy neon sárga beaniet választottam, amit feketével és szürkével párosítottam. Hozzáadtam geometriai mintás leggingset, szürke pulcsit, aminek az elején sárga minta van, fekete szőrmekabátot és velúr bokacsizmát, aminek a felső része kötött. Valamint a kiegészítőknél is használtam még neon sárgát. 

In this set I chose a tweed hat, that remindes me of the old times. I matched it with highly abraded, washed denim jeans, printed t-shirt and colorful, high heeled sandals. I only used the colors of the hat, so it can be the dominant piece. 

Ebben a szettben egy tweed kalapot választottam, ami engem a régi időkre emlékeztet. Erősen koptatott farmerrel, mintás pólóval és színes, magassarkú szandállal párosítottam. Csak a kalapnak a színeit használtam, hogy azt legyen a domináns darab.

Another classic hat set, but this time in black. I matched it with tweed blazer, knitted sweater, denim jeans and black moto boots. The style of the blazer and the boots highlight the hat even more.

Egy másik kemény fedeles kalapos szett, ami ebben az esetben fekete. Hozzá tweed anyagú, blézert, kötött pulcsit, farmert és fekete mototros csizmát választottam. A blézer és a pulcsi stílusa még jobban kiemeli a kalapot.

As you can see on the pictures this set is inspired by Lana Del Rey and I think she got the flower crown back in fashion. I matched the rose crown with white jeans, printed crop top, varsity jacket and colorful high heels. Flower crowns look great with summer dresses too.

Ahogy a képen is láthatjátok, ezt a szettet Lana Del Rey inspirálta és úgy gondolom, hogy ő hozta vissza a divatba a virág koszorúkat/hajpántokat. A rózsás hajpánthoz fehér farmert, mintás rövid topot, fekete-fehér dzsekit és színes magassarkút választottam. A virágkoszorúk nagyon jól mutatnak kis nyári ruhácskákkal is. 

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

6 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest