Sneaker time

október 16, 2013

After the sandals-season and before the boots, here are some ways to wear your old sneakers.

A szandál-szezon után és még a csizmák ideje előtt, mutatok nektek néhány variációt, hogyan hordhatjátok a régi sportcipőiteket. 

In this set I matched the light green sneakers with cut off denim shorts and a classic cut, basic black blazer. I attired it with a black and white, big flower brooch, black and white clutch and cute charm bracelet. This is a bit chicer way to wear your sneakers.

Ebben a szettben a világos zöld dorkóhoz legvágott farmer rövidnadrágot és egy klasszilus szabású, fekete blézert választottam. A szettet fekete-fehér virágos brossal, fekete-fehér, tyúkláb mintás táskával és cuki medálokkal díszített kabalakarkötővel dobtam fel. Ez egy kicsit csinosabb módja, hogyan hord a dorkódat.

 The second outfit is a good example for how to dress down a cute summer dress and how to dress up a sneaker. I paired pink chucks with a pretty, strapless, floral dress. I added a pink clutch, a pink bracelet and a long necklace. To complete the look I used pink lipstick and coral nail polish.

A második szett egy jó példa arra, hogyan legyen egy nyári ruhából laza viselet és egy sportcipőből csinos. Pink dorkót és egy csinos, pántnélküli, virágmintás ruhát párosítottam. Az öltözékhez hozzáadtam még pink kistáskát, pink karkötőt és egy hosszú nyakláncot. Hogy a szett teljes legyen, pink rúzst és korall körömlakkot használtam.

In this set I choosed white sneakers with gold chains on it and added black, high-waisted shorts, a basic white tank top and neon colorful, plaid shirt. I used a gold belt, a long, charmed necklace and a lot of black eyeliner.

Ebben a szettben egy fehér, arany láncokkal díszített sportcipőt választottam, hozzáadtam egy fekete, magasderekú rövidnadrágot, egy fehér trikót és neon színes, kockás inget. Kiegészítésnek arany övet, hosszú medálos nyaklácot és sok fekete szemceruzát használtam. 

Nothing matches better to your old, colorful sneakers than ripped jeans and cool printed t-shirt. I also added some color with the bag and biker gloves. For a punkish result I used a lot of black, some chains and a lot of black and gold bangles.

Semmi más nem passzol jobban az öreg színes dorkódhoz, mint egy szaggatott farmer és mintás felső. Hozzáadtam még egy kis színt a táskával és biciklis kesztyűvel. A punkos hatás kedvéért sok feketét, némi láncot és sok fekete és arany karperecet használtam.

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

6 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest