When in Rome

október 11, 2013

These pictures were taken in Rome, well not yesterday, a little bit longer time ago, but I still love this set and I wanted to share it with you. This outfit is perfect for travelling, because it's super comfy and not too hot on a summer day in the city. I wore an electric blue leggings with a longer white shirt, that has blue floral needlework in the front. To dress it down I added flat sandals and a turquoise satchel. I put my hair in a little bun and attired it with a big white sequin-flower. Oh, how much I love that city, I've been there a few times, but it charmed me every time, every corner of the agent historical heritage and I still have plenty of it to discover.

Ezek a képek Rómában készültek és hát nem tegnap, már egy kicsit régebben, de azért még mindig nagyon szeretem ezt a szettet és szerettem volna veletek megosztani. Ez az outfit tökéletes utazásra, mert szuper kényelmes és nem túl meleg egy nyári napon a városban. Egy élénk kék leggingset és egy hosszabb fehér inget viseltem. Hogy kicsit lazábbra vegyem az összeállítást, lapos szandált és egy türkizkék táskát adtam a szetthez. A hajamat konytba kötöttem és egy nagy, fehér, flitteres virággal díszítettem. Ó, annyira imádom azt a várost, már többször voltam ott, de minden alkalommal elvarázsolt, minden szeglete az ókori történelem hagyatékából és még bőven van mit felfedeznem belőle.





Follow on Bloglovin

You Might Also Like

4 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest