Make it double

február 02, 2015

In the last inspiration post, you could see more ways of the fall/winter layering and in this post I show you how I wear one of those combinations. I chose the double outerwear layering, where I paired a middle-length black coat with a short denim jacket. I wanted to highlight the layers, so I put a black and white long scarf underneath and kept the rest of the look simple, with denim jeans, black sweater and black ankle boots. My new favorite hairstyle is the half up-do.
Double outerwear is perfect in this unpredictable weather, when it's sunny and thaw in one minute and freezing cold in the other.

A legutóbbi inspirációs bejegyzésben láthattatok néhány variációt az őszi-téli rétegezéshez, ebben a bejegyzésben pedig megmutatom, én hogyan rétegezek. Egy hosszú, fekete szövetkabát alá húztam egy rövid farmer dzsekit. Mivel a rétegeket szerettem volna hangsúlyozni egy fekete-fehér, hosszú sál fölött jól kiemelkedtek a rétegek színei, a többi részét a szettnek pedig egyszerűre fogtam, egy sötét farmerrel, fekete pulcsival és fekete bokacsizmával. A hajamat csak félig tűztem fel, a másik felét hagytam kiengedve, ez az új kedvenc frizurám.
A dupla réteg kabát jó választás ebben a kiszámíthatatlan időjárásban, mikor az egyik percben még hideg van, a következőben meg már enyhe és napsütéses.
Coat: Promod
Denim Jacket: Vintage
Scarf: Peek & Cloppenburg
Jeans: Cross
Ankle Boots: CCC

You Might Also Like

10 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest