Above the city

június 16, 2015

Hey cuties! Finally a new post, right? I know it's been a long time since I last checked in, but you know how stressful the university finals are, when I can not be seen without my books and I don't even know where to begin, especially when I had other duties besides school, to fulfill. Long story short I had no time at all in the past 1,5 months, but I only have two more left, so soon it will be over. Last week, after one of my exams I decided to give myself the rest of the day off and finally gone shopping, meeting friends and I definitely wanted to shoot an outfit, which we bounded to a trip at Havihegy. For now, it's just a sneak peek, but I hope you like it. I'll be back soon with the rest of the shooting and besides that I planned a lot of interesting outfits and posts in forward! Xoxo

Sziasztok drágák! Végre új poszt, igaz? Tudom, hogy nagyon rég jelentkeztem, de hát tudjátok, hogy milyen stresszes az egyetemi vizsgaidőszak, amikor ki sem látszom a tanulnivalóból és azt sem tudom, hogy hova kapjam a fejem, pláne, ha még más elkötelezettségeknek is eleget kell tegyek. Egy szó mint száz, semmi időm nem volt az elmúlt másfél hónapban, de már csak két vizsgám van vissza, úgyhogy mindjárt vége. Múlt héten az egyik vizsgám után úgy döntöttem, hogy tartok egy fél nap pihenőt és végre eljutottam vásárolni, barátokkal találkozni és egy fotózást is mindenképpen be akartam már iktatni, amit egy Havihegyi sétával kötöttünk egybe. Egyelőre még csak egy kis ízelítőt hoztam belőle, de remélem, hogy tetszik. Hamarosan jövök a fotózás többi képével és emellett sok izgalmas outfitet és bejegyzést terveztem nektek a későbbiekre! Puszi

You Might Also Like

6 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest