Spring-Summer '18 Wishlist

március 12, 2018

Miután összegyűjtöttem Nektek az új szezon trendjeit (itt), arra gondoltam, hogy megosztom veletek azt is, hogy hol tudjátok őket beszerezni. A SheIn oldalát böngészve a következő trendi darabokat találtam: 

After I showed you the new spring-summer trends (here), I thought I could collect some trendy items, so you could purchuase them. Searching through the webshop of SheIn I found these fashionable items below:

A minták szezonja / The season of prints
1 / 2 / 3 / 4
5 / 6 / 7 / 8
9 / 10 / 11 / 12

Meghatározó trendek, amik velünk maradnak / Trends, that are still going strong
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 

Részletek / Details
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

Kiegészítők / Accessories
1 / 2 / 3 / 4

Remélem, hogy tudtam segíteni az új trendek beszerzésében! / I hope I could help you to purchuase the new trends!


You Might Also Like

0 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest