The Little Things

március 17, 2018


Már több szezon óta divatosak a díszített farmerok, most a legújabb trend a gyöngyökkel való dekorálás. Én úgy gondoltam, hogy minek venném meg a boltban, ha ezt egyszerűen meg tudom csinálni magam is, úgyhogy vettem egy csomag gyöngyöt és felvarrtam az egyik farmeromra. Hozzá egy pizsamastílusú apró mintás blúzt választottam, amelynek a mintája jól passzol a gyöngyökhöz. Pluszban felkaptam még egy barna bőrdzsekit és fekete bokacsizmát. Mostanában nagyon imádom a rojtos fülbevalókat és a feltűnő rúzsokat. A rúzsom lila, a szempilláim pedig kékek, a két szín együtt nagyon harmonikus, csupán egy fekete tusvonallal emeltem ki a szememet, élénk szemhéjfesték helyett. Igazán egyszerű és hétköznapi a szett, ahol a részletek a fontosak.

Since a few seasons the embellished jeans are super fashionable and right now the pearl embellishment is the latest trend. I thought that why should I buy these in the stores, when I can easily do it myself, so I bought some pearls and sew them on one of my jeans. I wore it with a PJ styled shirt, which print matches the pearls. I added a suede jacket and black ankle boots. Lately I am really in love with the tassel earrings and bold lipsticks. My lips are purple and my eyelashes are blue, these two colours have a great harmony, besides them I only used black eyeliner, instead of bright eyeshadows. It is a really simple, everyday look, where the details matter.
Farmer / Jeans - Cross + DIY
Ing / Shirt - Promod
Dzseki / Jacket - Vero Moda
Csizma / Boots - CCC
Fülbevaló / Earrings - H&M

You Might Also Like

0 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest